جستجوکده

جستجوکده

دستاورد جستجوی پرسشهای من از دنیای اینترنت
جستجوکده

جستجوکده

دستاورد جستجوی پرسشهای من از دنیای اینترنت

این بار شما به "نشر افق" کتاب بفروشید


راستی ایمیل یا همان رایانامه چه چیز خوبی است. من از طریق رایانامه اطلاعات مفید بسیاری کسب کرده ام (البته گاهی هم از رایانامه های انبوه به ستوه آمده شده ام!!)


یکی از عزیزانم برایم رایانامه ای حاوی یک طرح ابتکاری فرستاده بود که شاید اندک کمکی به ارتقای فرهنگ کتابخوانی بنماید. این طرح جالبی است از نشر افق: یک بازی برد برد برد. 

 


شما اگر کتابی از نشر افق دارین که سالمه ولی خوندینش و دیگه نمی‌خواینش می تونین اونو به نشر افق ببرین و به یک سوم قیمت پشت جلد بهشون بفروشین.


شما اگر کتابی می خواین می تونین به نشر افق برین، قفسه کتاب‌های دست دوم رو نگاه کنین و اگر کتابتون رو پیدا کردین به نصف قیمت پشت جلد بخرینش.


نشر افق هم کمی سود می کنه، هم کتابهاش به چرخش می افته و هم نشون می ده ایده‌های جدیدی داری برای کتابخون‌ها در این وانفسای نخوندن کتاب.


خبر سایت انتشارات افق:


در این روزهای کم‌رمقی بازار کتاب، نشر افق فعلاً برای مدت یک ماه در کتاب‌فروشی شماره‌ی یک خود، «کتاب افق» کتاب‌های مشتریان را از آن‌ها می‌خرد.


این طرح از 1 تیر تا 31 تیرماه اجرا می‌شود. مشتریان می‌توانند در طول این مدت، کتاب‌های نشر افق را که پیش‌تر خریده و خوانده‌اند، با یک سوم قیمت پشت جلد به کتاب افق واگذار کنند و در ازای آن، کتاب، محصولات موجود در کتاب افق یا پول نقد دریافت کنند؛ به شرط آن‌که کتاب‌ها، چاپ نشر افق باشند و البته سالم و تمیز!


به علاوه کتاب‌های دست دوم خریداری شده، با نصف قیمت پشت جلد دوباره به فروش می‌رسد. نشر افق با این کار، هم می‌خواهد از کتاب‌خوان‌های جامعه حمایت کند و هم در حفاظت از محیط‌زیست سهمی برعهده بگیرد. این کتاب‌ها با برچسب سبز از دیگر کتاب‌ها جدا می‌شوند. کتاب افق برای این کتاب‌ها، دو قفسه‌ی ویژه در نظر گرفته است.


کتاب افق: خیابان انقلاب، جنب سینما سپیده، نبش کوچه اسکو. ساعت کار: 9صبح تا 9 شب.


پوستر تبلیغاتیشون هم اینجا می تونید ببینید:


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد