جستجوکده

جستجوکده

دستاورد جستجوی پرسشهای من از دنیای اینترنت
جستجوکده

جستجوکده

دستاورد جستجوی پرسشهای من از دنیای اینترنت

عینک نظارت آنلاین شناگران


فصل شناست! این عینک شنا غیر از اینکه از تماس چشم با آب استخر جلوگیری می‌کند و دیدِ بهتری به شناگر می‌دهد، توسط یک صفحه‌ی نمایشگر در بالای عینک، میزان ضربان قلب، کالری سوزانده‌شده و ضرباهنگ تنفسی فرد را با چراغ‌هایی رنگی نشان می‌دهد. این عینک همچنین به شناگر اطلاع می‌دهد که تا به حال، چند دور شنا کرده است! اطلاعات پزشکی موجود، شناگر را از وضعیت جسمانی خود آگاه می‌کند. تصاویر ادامه را تماشا کنید.


امروزه پیشرفت های تکنولوژیکی در نظارت بر دستگاه ها برای ورزشکاران بسیار دیده می شود، ما می خواهم یک دستگاه در زمینه نظارت آنلاین شناگران بر رفتار خود را معرفی کنیم.


 

ساعت هوشمند وجود دارد، اما شما باید برای خواندن آن از شنا کردن دست بردارید. سنسورهایی که روی تسمه هایی بر روی سینه نصب می شوند و آمارگیری می کنند وجود دارد اما تا زمانیکه شما متوقف نشده اید به آن آمار دسترسی نخواهید داشت. شناگران ناکارآمد ترین ابزار را برای بهینه سازی تمرینات خود دارند.


اما شناگران دیگر نباید نگران باشند. محصول جدیدی به نام Instabeat تقریبا به این اهداف جامه عمل پوشانیده است.



شاید شما ندانید که Instabeat یک صفحه نمایش با تکنولوژی بالا است که بر روی عینک شنای شما نصب می شود تا بتوانید بر ضربان قلب، کالری هایی که سوزانده اید، تعداد دورهایی که شنا کرده اید و ضرباهنگ تنفس خود، در طول مدت شنا نظارت داشته باشید.


سوالی که پیش می آید این است که این دستگاه چگونه کار می کند؟ زمانی که شما Instabeat را روی عینک شنای خود نصب می کنید، می تواند ضربان قلب شما را از شقیقه شما بخواند. با استفاده از یک نمایشگر شفاف، یکی از سه رنگ تعریف شده رسیدن شما را به منطقه هدف خود، نمایش می دهد. آبی حدود فعالیت چربی سوزی، سبز فعالیت در حدود تناسب اندام و قرمز حداکثر کارایی را نشان می دهد.

طراحی و ساخت این محصول امکانات ویژه ای را به کاربر می دهد از جمله این امکانات:


  1. طراحی هیدرودینامیک با کمترین اصطکاک
  2. ضدآب بطور کامل
  3. ساده و راحت برای هر اندازه سر
  4. بهترین ویژگی دقیق بودن بطور برخط یا آنلاین

حال با توجه به فصل شنا، چه شناگری است که دلبستهاین محصول سبک، با دوام و محبوب برای کمک به حداکثر رساندن عملکرد خود نشود؟



مرجع

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد