جستجوکده

جستجوکده

دستاورد جستجوی پرسشهای من از دنیای اینترنت
جستجوکده

جستجوکده

دستاورد جستجوی پرسشهای من از دنیای اینترنت

توهین به روسای کشورهای مختلف


امریکا
شما به رئیس جمهور امریکا میگویید: «مادرت رو...»! ولی اتفاق خاصی نمیافتد، فقط شما معروف میشوید و درباره مادر رئیس جمهور کتاب مینویسید و میلیونها دلار درآمد کسب میکنید! اما بعد از آن، رئیس جمهور از شما به دادگاه شکایت میکند و شما مجبور میشوید که بابت غرامت، همه پولتان را به رئیس جمهور بدهید.

انگلستان
شما به نخست وزیر انگلستان میگویید: «مادرت رو...»! نخست وزیر هم به شما میگوید: مادر خودت رو

فرانسه
شما به رئیس جمهور فرانسه میگویید: «مادرت رو...»! و بلافاصله میلیونها نفر از مردم به خیابانها میریزند و در حمایت از شما، به رئیس جمهور میگویند: «مادرت رو...»! رئیس جمهور هم درباره جریحه دار شدن احساساتش شعری میسراید و آنرا در روزنامه ها و مجلات و رادیو و تلویزیون منتشر میکند.

ژاپن
شما به نخست وزیر ژاپن میگویید: «مادرت رو...»! نخست وزیر تعظیم میکند و به شما میگوید: ببخشید، ولی فکر نکنم مادرم از شما خوشش بیاد...

آلمان
شما به صدراع
ظم آلمان میگویید: «مادرت رو...»! پلیس به سراغ شما میآید و به شما میگوید: لطفاً با مادر صدراعظم کاری نداشته باشید.
سوئد
شما به نخست وزیر سوئد میگویید: «مادرت رو...»! از مردم رأی گیری میشود که آیا شما مادر نخست وزیر را... یا نه؟! اگر رأی مثبت داده شود، شما مادر نخست وزیر را...! ولی اگر رأی منفی داده شود، نخست وزیر دست شما را در مقابل دوربینهای تلویزیونی می فشارد و برای شما آرزوی موفقیت میکند.

ترکیه
شما به رئیس جمهور ترکیه میگویید: «مادرت رو...»! و رئیس جمهور هم اسلحه اش را در میآورد و به شما شلیک میکند. اگر شما کُرد باشید، رئیس جمهور مورد تشویق قرار میگیرد! وگرنه او را به دادگاه احضار میکنند و او در بین راه فرار میکند و به یونان پناهنده میشود.

سوئیس
شما به نخست وزیر سوئیس میگویید: «مادرت رو...»! منشی دفتر نخست وزیر با شما تماس میگیرد و شماره تلفن مادر نخست وزیر را به شما میدهد تا شخصاً با خودش هماهنگ کنید.

هند
شما به نخست وزیر هند میگویید: «مادرت رو...»! نخست وزیر شما را به خانهاش دعوت میکند و خاکستر مادرش را که سالها پیش مُرده به شما نشان میدهد و برای شما آواز میخواند و گریه میکند. شما هم متأثر میشوید و به خانه برمیگردید و میبینید که خانواده تان ناپدید شده اند و سالهای سال به دنبال خانواده خود از این شهر به آن شهر آواره میشوید و سرانجام در فقر و غربت، از غم و گرسنگی می میرید و از داستان زندگی شما بیش از هزار و هفتصد فیلم سینمایی ساخته میشود.

کانادا
شما به نخست وزیر کانادا میگویید: «مادرت رو...»! مادر نخست وزیر خبردار میشود و مقاله ای فمینیستی در روزنامه چاپ میکند و تبعیض جنسی را به شدت مورد انتقاد قرار میدهد و از شما میخواهد که پدر نخست وزیر را...ا

کلمبیا
شما به رئیس جمهور کلمبیا میگویید: «مادرت رو...»! بعد وصیتنامه تان را مینویسید و در اولین فرصت خود را دار میزنید! چند روز بعد جسد شما را در حالی که طناب دار دور گردنتان است و با گلوله سوراخ سوراخ شده و با اسید سوزانده شده اید، پیدا میکنند! پزشک قانونی جسد شما را لاشه سگ تشخیص داده و در حومه شهر دفن میکند.

چین
شما به رئیس جمهور چین میگویید: «مادرت رو...»! رئیس جمهور هم به صورت لفظی، هم شما و هم خانواده تان را...! سپس شما به همراه خانواده تان به کره ماه تبعید میشوید.

ایتالیا
شما به نخست وزیر ایتالیا میگویید: «مادرت رو...»! روزنامه ها خبر رسوایی مادر نخست وزیر را چاپ میکنند و مافیا به خاطر شهوت زیادتان، به شما پیشنهاد همکاری در زمینه تهیه فیلمهای پورنو میکند! نخست وزیر هم برای تلافی، یک بازی دوستانه فوتبال بین تیم محبوب خودش و تیم محبوب شما ترتیب میدهد و داور بازی را میخرد و تیم محبوب شما را با نتیجه مفتضحانه ای شکست میدهد.

روسیه
شما به رئیس جمهور روسیه میگویید: «مادرت رو...»! فردای آن روز شما دچار یک سانحه شده و در تصادف با اتومبیل کشته میشوید! به خانواده شما اطلاع داده میشود که شما در حال مستی رانندگی کرده اید و شدت تصادف چنان زیاد بوده که بدن شما تکه تکه شده است.

عربستان
شما به رئیس جمهور عربستان میگویید: «مادرت رو....»! همه به شما می خندند، چون عربستان رئیس جمهور ندارد! شما متوجه اشتباه خود میشوید و این دفعه به پادشاه عربستان میگویید: «مادرت رو...»! همه از خنده دست میکشند و پادشاه هم زبان شما را قطع میکند.

و اما ایران

ایران رو نمیگم چون میگن مرتد شده، خودتون بگین.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ب.ظ

سلام

خیلی جالب بود

راستی مال کشور خودمونو ننوشته بودی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد